2013年9月7日 星期六

抓住暑假最後的尾巴

上星期趁著暑假的尾聲, 和貓貓去油塘的大本型玩, 一起去墾丁茶房吃下午茶, 一起去選購小飾物, 一起去室內遊樂場玩玩看看, 渡過了一個愉快的下午~ ^^


鹽酥小吃一般般, 不夠熱


滷水不入味


香菇肉燥不錯, 雞絲有點多餘


一杯爆爆珠飲料, 讓貓貓樂上一整個下午, 她原先點了綠茶爆爆珠, 結果來了杯柚子蜜也不發覺, 很好笑 ^o^


PS: 請問各位blog友仔, 是否把你們加入社交圈就已經算是add了?

4 則留言:

  1. 我都未知,不過如果用追蹤就會係以前YB既訂閱咁囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺Google+好似FB, 搞到我完全無意欲開FB添~

      刪除
  2. 我在blogger內remove左個google+,因為佢唔比我用1733個名字。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似係, google+希望是你本人, 所以一定要人用正常的名~

      刪除