2013年9月14日 星期六

沒緣份的雞扎

今日和家人去飲茶,  等位等好久, 最想吃的雞扎賣光了, 嗚嗚 TT
早我一號入座的還有啊, 到我就沒了, 真是十萬個為什麼!!!


幸好有她, 心情立刻好起來


還有水噹噹的爆汁小籠包, yummy~~


喜歡牛肉球墊底的腐皮


熱辣辣脆口的咸水角


極度流沙的流沙包


沒有雞扎, 找棉花雞代替, 魚肚極腥, 欲哭無淚 :( 


蒜香雞粒炒飯, 味道很單調


飲茶很膩, 晚餐不用預我了^^

4 則留言:

  1. 咁你食唔食鴨腳札呀?

    回覆刪除
  2. 我都喜歡牛肉球墊底的腐皮,但唔喜歡個牛肉球:P 咸水角好似好好味^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 我唔係太鍾意吃那個牛肉球, 如果無腐皮墊底, 會有些失望... 今次咸水角真係好好味, 而且唔油~ XD

      刪除