2013年9月7日 星期六

新的開始

以為自己買咗樓, 從此不用受業主氣, 現實世界中解決了迫遷的問題, 但原來網路世界却還要面對著, 既然YB迫人走, 也趁這個機會試吓別的平台吧~ 

週日去了法國餐廳享受了一頓遊閒午餐, happy~~~









6 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝多謝, 不過唔係好識得用, 你係咪都搬過來呀? 到時教吓我~

      刪除
  2. 我都一樣唔係幾識用,有排摸呀!
    我未將YB既家當搬過黎架。可能要去完英國返黎先至有時間攪喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. Blogger好似比YB好用, 但功能好多, 要慢慢摸索吓, 我都未, 唔急嘅, YB未即時close, 仲有時間慢慢搬, 你幾時出發呀? 玩得開心d, 祝旅行順順利利, 滿載而歸~ ^o^

      刪除
  3. 我發咗達買起吖鳥佢XD 咁就人人有BLOG寫,哈哈哈哈哈!!

    回覆刪除