2013年9月12日 星期四

甜蜜蜜雪糕月餅

有個可愛的人一早訂了兩盒Haagen Daz雪糕月餅給我, 今年不用為買什麼月餅而三心兩意了~ 



回到家裡看見這份小禮物, 真的很高興~



幸好家裡冰箱夠大, 能放得入這兩個盒子


尤其7星伴月, 雪糕月餅小小, 但盒子實在大得誇張, 生產商還是環保一點吧~


今晚的飯後甜品, sweet sweet~~~


祝中秋節快樂, 人月兩團圓~

13 則留言:

  1. 我冇用g+,所以你入blogger>我的網誌>閱讀清單>新增>輸我個blog條link就可以啦

    回覆刪除
  2. 你身邊有這一個可愛的人真幸福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 好嘢, 我終於知道點樣追蹤無G+的你哋喇, 開心 ^o^

      刪除
    2. 我頭先都用另一個方法追蹤你。

      刪除
    3. 原來仲有其他方法, 教我, 好嗎? ^^

      刪除
  3. 嘩,有月餅食^^我係奶茶媽咪呀,終於開咗個A/C,不過未研究點玩,而家乜都冇呀^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 好開心喺新blog見到妳, 快d追蹤咗妳先~ \^o^/

      刪除
    2. 妳係咪未有新blog的address架? 我喺社交圈add咗妳, 見唔見到我? 今日最開心的事就係喺blogger見到奶茶媽咪, 希望飄飄都會開啦~ ^3^

      刪除
    3. 未呀,咩都未搞,因為返工又忙,返屋企又冇電腦用,好難有時間研究>~<

      刪除
    4. 我要再慢慢睇吓D野點用先^3^

      刪除
    5. 屋企點解無電腦呀? 我覺得佢好用過YB, 而且快, 不過我都係未熟, hehe XD ... 唔緊要啦, 妳開個A/C同我傾偈已經好開心, 以後多d來開飯~ Y^o^Y

      刪除
    6. 冇呀,通常奶茶姨姨放工就會返嚟用電腦煲劇,我好少同佢爭嚟用,所以返屋企都會用手機上網,咁POALA會唔會開FB A/C呀 ?

      刪除