2013年10月3日 星期四

來自星球的爆谷

嫁了真好, 一句說話想吃, 老公便立刻做柴可夫載我去買^o^



星球工坊在港消失了一段時間, 最近在葵芳新都會廣場重開, 她們家的爆谷口味好特別, 今個月special是極品奶茶XD


以後想吃, 不用去台灣, 不用上網訂, 在香港也能買到, 太好了~~


我喜歡原味, 因加入海鹽, 甜中帶咸, 味道獨特, 很吸引我


老公是芝士控, 特濃和巧達起司兩款芝士口味都買齊


玉米濃湯亦是大受歡迎, 我老公喜愛到不得了


10/1-10/6期間, 買滿$300, 還送1包萬聖節限定版, 有買趁早啊~~~

2 則留言:

  1. 好多時經過都見到,原來有名堂的.

    回覆刪除
  2. 奶茶爸爸又係爆谷迷呀,我上次去台灣見到都想買,但時間太趕冇買到,咁邊隻最好味呢?

    回覆刪除